Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 22 april 2010

Bloggar



Kan inte få nog av att surfa runt bland nya bloggar. Besökte bland annat http://angelnivitt.blogspot.com/. Hon hade varit så kreativ att hon sytt fast en gammal virkad duk på ett örngott. Superfint. Det måste jag göra någon gång. Först måste jag lämna in symaskinen på service...


En text som jag hittade på samma blogg.

En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa eller att inget hemskt ska hända dig.

Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.


Så tankvärd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie