Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 21 april 2010

Onsdag = Erikhjälpen har öppet!

Jag passade på att åka till Erikshjälpen idag efter jobbet. De har ju bara öppet på onsdagar och lördagar. Eftersom Hendrik jobbar några hundra meter därifrån åkte jag dit och fick en kopp kaffe innan. Det var intressant att se vad han gör om dagarna.



När man väl åker till Erikshjälpen är det svårt att inte hitta något att fynda. Idag fick två små silverljusstakar och en ängeltavla följa med hem, allt för futtiga 85kr.

Silverljusstakarna



Kan inte låta bli att köpa dem när de är så billiga!


En ängel som vakar över två små barn



Jättefin! (Tycker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie