Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 7 april 2010

Gästrummet färdigmålat!



Nu är väggarna målad och sängen på plats!
Tur att jag har väldens bästa sambo som fixade klart allt igår kväll. Jag ville få i ordning rummet tills idag när mina arbetskollegor kom hem till mig för en planeringsförmiddag. Han dammsög även hela huset medan jag sprang runt och piffade. Något som jag bidrog med till rummet var att byta tyget på elementskyddet. Faktiskt en smart sak så man slipper se det fula elementet bakom.
Jag hann dock inte få klart gardinerna till rummet som jag hade tänkt. Det får bli en annan dag. Sängen och stolen ska få på sig lite färg också, men som sagt det får också bli en annan dag.



Lampslöjan på lampfoten som jag målade här om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie