Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 11 april 2010

Helgen som var

Soffan med nya kuddarna som inte syns!



I går, lördag, var mamma jag och lillebror till mormor och morfar i Hudiksvall. Ojoj vad fint hon har det. Hon har också den vita stilen där hon anväder sig av mycket blommor och loppisfynd. Knäppte lite bilder som jag ska spara och få inspiration av.

Vi var iväg på en loppis och självklar kunde jag inte låta bli att fynda. Köpte två örngott med brodderi.

Kudde 1


Kudde 2



Idag åkte jag och mamma till Bollnäs för att hälsa på killarna. De var där och ställde ut Olivja, och gissa vad?! Hon vann snyggast orginalbil! Killarna hade putsat som galningar. Grattis Janne och Olivja!



Ser ni priset?

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie