Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 4 april 2010

HM Home och Ambiance

Vi har faktiskt inte bara käkat under resan. Det har shoppat en massa också, både kläder och inredningsprylar.
Var bland annat in på HM Home och köpte den lilla rosa kudden med rosor som är nere i hörnet av bilden. Tror den kommer bli riktigt fin på sängen i gästrummet.



Vi var även till den fina butiken Ambiance (http://www.ambiance.se/index.php) Där köpte jag bland annat krokar till skåpet i hallen. Sedan hittade vi lite inredningsprylar i en affär på Gamla stan. Fler bilder på sakerna kommer när jag fått mer i ordning här hemma. För tillfället är det lite kaos. Nu ska jag byta om och måla sista lagret på skåpen nere i vardagsrummet. Ska blir så skönt att få klart dem. Skulle det lysa igenom lite orange nu efter denna gång får det faktiskt vara så... i alla fall som det känns nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie