Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 1 april 2010

Projekt gästrum!

Nu har Hendrik börjat med vårat nästa projekt, att måla om väggarna i det kommande gästrummet.
Det syns inte så bra på bilderna med färgen på väggarna är jättefin, men som sagt ena kortsidan täcks av massa hål. Förra ägaren hade rummet som kontor så det satt hyllor där. Hyllorna har nu fått flytta ut i garaget. Hendrik har gjort riktigt fint där ute. Får ta en bild av hans verk en annan dag.





Kan man blir gladare än när man möts av detta när man kommer hem från jobbet? Jag tror faktiskt inte det.



Jag är så lyckligt lottad att jag har hittat dig min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie