Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 18 april 2010

Tävlingshelg


Jag har inte hunnit pysslar något alls hemma i helgen. Det känns som jag bott i stallet. Jag har tävlat både lördag och söndag, totalt tre klasser, och efter att jag ridit har jag hjälpt till med tävlingen.

Något som jag har kommit fram till nu när jag läser på olika bloggar är att jag har missat att köpa nya Jeanne Dar'c Living Magasin No 3! Jag måste helt enkelt åka förbi Madame Nyberg och köpa hem ett nummer, kanske redan i morgon.

Den som har haft inredningtankar är min sambo, han har släpat hem två stycken... Jag kanske berättar mer om det i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie