Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 4 april 2010

Borta bra...

men hemma bäst...
Har verkligen haft det toppen i Stockholm.
Fick ett fint rum. Badrummet var verkligen jättehärligt.



Konstigt att badrum är så viktiga hur man tycker att standarden är...



Det var även härligt att man fick en morgonrock. Den hade vi på oss när vi gick ner till poolen och bastun. Jätteskönt var det att koppla av efter en dags shopping där.



I Fredags satte vi oss och åt en sen lunch på ett fik där man hade utsikt över övergångsstället mitt på Drottninggatan. Vi har verkligen haft ett riktigt varmt vårväder! Även under resten av resan har vi kunnat sitta ute och käkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie