Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 5 april 2010

Nya sovrumsgardiner



Nu har jag sytt till gardinerna till sovrummet. Självklart tänkte jag fel så att de blev några centimeter för korta. Så himla trist, men orkar inte sy om dem just nu. Hendriks kommentar var att det är väl inte så många som ska in i vårat sovrum, men bara vetskapen stör ju en själv som vet om det...



Medan jag ändå var i farten i morse sydde jag en lampslöja som ska vara i gärstrummet. Hade en gammal lampfot som fick på sig ett lager vit färg. Resultatet kommer.



Visst får man en sommarkänska av min nya kudde? Den ska också ligga på sängen i gästrummet hade jag tänk. Måste in en sväng på IKEA idag och leta efter ett vitt överkast till sängen och några prydnadskuddar. Vill ha så mycket klart som möjligt till mina arbetskamrater kommer hem på onsdag!

2 kommentarer:

  1. hej svejs! Jättefin kudde - har självt sett den på nätet - men nu var den slutsåld på hemsidan. Kanske bättre lycka på HM home i stockholm. Ska dit med Ellis ons-tors, annars såg jag något om fest för arbetskamrater ;)
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Tror det fanns många kvar i butiken. Hoppas du får det toppen i Stockholm! Passa på att njuta av en snöfri stad.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie