Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 13 april 2010

Lulus sänghimmel


Visst är den fin!
Tror jag kommer att använda mig av den här designen när vi ska börja rusta vårat sovrum, en sänghimmel med en krona ovanför och en småblommig fondtapet. Även väggordet var fint där på väggen... Sedan tycker jag att det blev lite mycket när hon i programet tapetserade en vit byrå med lika tapet som fondväggen och använda tyg med lika mönster till sänggaveln. Men smaken är som baken...
Det är ju det som är så roligt att man kan ta inspiration av andras design och sedan skapa om det till sitt eget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie